sobota, 28 czerwca 2014

Rozdział XV




Xxx  Z PERSPEKTYWY LILIAN  xxX

*Kurwa, kurwa, kurwa, kurwa... Co ja Ci zrobiÅ‚am ty paskudny losie. ? * Nie mogÅ‚am powstrzymać bluźnierstw które przebiegaÅ‚y przez moje myÅ›li,  gdy poprawiajÄ…c na szybko zaÅ‚ożona bokserkÄ™, musiaÅ‚am wpuÅ›cić  do domu tabun policjantów. ByÅ‚am wÅ›ciekÅ‚a i nie byÅ‚am w stanie tego ukryć. Gliniarze nie należeli do przyjemnych, do tego widzÄ…c w salonie Zayna mocujÄ…cego siÄ™ z guzikami koszuli na ich twarzach pojawiÅ‚y siÄ™ niezbyt przyjemne uÅ›mieszki. *Za jakie grzechy to wÅ‚aÅ›nie mnie musiaÅ‚o spotkać coÅ› takiego.? Przecież byÅ‚o tak wspaniale. * Na samÄ… myÅ›l o dotyku mulata czuÅ‚am dreszcze.  Nie mogÅ‚am wyrzucić z gÅ‚owy spojrzenia jego mlecznoczekoladowych oczu i dotyku jego warg. Koniec koÅ„ców moja ( a raczej nasza bo Zayn również musiaÅ‚ siÄ™ tÅ‚umaczyć) rozmowa z policjÄ… nie wyglÄ…daÅ‚a najlepiej. Z poczÄ…tku mój oddech wciąż jeszcze byÅ‚ zbyt szybki, a sÅ‚owa urywane, co zdawaÅ‚o siÄ™ bawić moich nieproszonych rozmówców. Malik też nie miaÅ‚ lekko, szczególnie że to tak jakby z jego powodu nawiÄ…zaÅ‚a siÄ™ caÅ‚a ta akcja. SÄ…siedzi widzieli jak pukaÅ‚ do drzwi, a potem wdarÅ‚ siÄ™ do Å›rodka przez okno. Niewiele myÅ›lÄ…c moi "bohaterscy, obroÅ„cy" zadzwonili po gliny w obawie że mój (niedoszÅ‚y :C ) kochanek ma zamiar mnie okraść. Dalszy przebieg wydarzeÅ„ już znacie. Teraz nie pozostaÅ‚o nic innego jak pomóc w spisaniu raportu i caÅ‚kowicie wyjaÅ›nić to cholerne nieporozumienie. Po wszystkim myÅ›laÅ‚am że nie może już być gorzej, a jednak. Mój książę z nietÄ™gÄ… minÄ… oznajmiÅ‚ mi że musi iść. Przez chwile staÅ‚am jak wryta analizujÄ…c jego sÅ‚owa.  Do glowy przychodziÅ‚y mi najróżniejsze gÅ‚upoty, od próby wyzwania go od tÄ™pych Ch itd. , po myÅ›l że nie byÅ‚am dość dobra i policja tylko uÅ‚atwiÅ‚a mu wybrniÄ™cie z sytuacji. Pochwili jednak Zayn siÄ™ zreflektowaÅ‚ i caÅ‚ujÄ…c mnie jeszcze namiÄ™tnie na dowidzenia popÄ™dziÅ‚ do swojego kochanego wozu. Na odchodnym krzyknÄ…Å‚ jeszcze coÅ› o paparazzi . Minęła jeszcze parÄ™ minut po tym jak odjechaÅ‚, zanim zamknęłam drzwi i  uÅ‚ożyÅ‚am wszystko w logiczna caÅ‚ość.  Malik nawiaÅ‚ bo wiedziaÅ‚ że policja da znać tabloidom,.. Pensja gliniarzy nie należaÅ‚a do najwiÄ™kszych, a reporterzy zawsze pÅ‚acili krocie za informacje i sensacje. Kiedy wyszÅ‚am już z stanu otÄ™pienia  zrobiÅ‚am sobie herbaty i z niechÄ™ciÄ… odkryÅ‚am niewielkÄ… grupÄ™ ludzi którzy wyposażeni w aparaty zaczÄ™li zbierać siÄ™ pod moim domem. KlnÄ…c pod nosem poÅ›piesznie odsunęłam siÄ™ od okien do których już wiÄ™cej siÄ™ nie zbliżaÅ‚am.  


Jakoś tak 0 pierwszej w nocy dostałam sms'a:

result-thumb 


















 Na widok wiadomoÅ›ci mimowolnie siÄ™ uÅ›miechnęłam . Chwile myÅ›laÅ‚am nad tym co mu odpisać. Po chwili odesÅ‚aÅ‚am sms'a i naprawdÄ™ poszÅ‚am spać.  ByÅ‚am wycieÅ„czona. 

result-thumb 

2 komentarze:

  1. Ojejuuuuuuuuuuś. *.* ! Czm akurat teraz przerwałaś...?! Ja tu chcem więcej ; D
    czekam na nn.. Rozdział boski zresztą to nie nowość ! : ))
    ~ Kaaty. ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Liliana nie jest stworzeniem nocno-policyjno-fotograficznym i spać musi.
      Next nw kiedy. Maybe niedługo.

      Usuń