poniedziałek, 3 lutego 2014

Nominacja do Liebster Awards


Dostałam nominacje do Liebster Awards. 

Nominowała mnie http://veronicaijejzyciez1d.blogspot.com za co dziękuje jej z całego serducha.


 Dostałam takie pytania: 


 1.Co Cię skusiło do prowadzenia bloga z opowiadaniami?

Pasja pisania zawsze była gdzieś wewnątrz mnie… Często bazgrałam coś w jakimś zeszycie, czy wklikiwałam w klawiaturę jakieś swoje wypociny. Zdarzało się że ktoś znajdował moje opowiadanie i kazał mi pisać dalej. W końcu zaczęłam udostępniać swoje bazgroły i kompletnie się w to wkręciłam. 


2. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?

 Pisać będę zawsze… Nie wiem czy będzie się to wiązało z czymś więcej niż rozrywką i zabawą. Liczę na to że kiedyś uda mi się napisać coś co zwróci większą uwagę innych.  

 3.Ile masz lat? 
Rocznikowo latek mam 16 :)
 

 4. Czego nauczyli Cię chłopcy z 1D?

Że nie ważne co myślą inni, jeżeli na czymś mi zależy to musze dążyć do celu i spełniać swoje marzenia.  


5. Kogo chciałabyś poznać ze sławnych osób jeślibyś miała taki wybór? (wymień tylko 1 osobę!) 

Och…. Trudne pytanie… Gdybym mogła chciała bym poznać Zayna, lub kogoś innego z 1D, lub Little Mix.



Sama nominuje:

1. I wish








Moje pytania do was:

1.Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem bloga

2.Jakie jest twoje marzenie?

3.Co pierwszy raz pomyślałaś sobie widząc chłopaków z 1D?

4.Jakie są twoje ulubione blogii?

5.Czy masz w planach napisanie jakiejś książki lub kolejnego opowiadania?


1 komentarz: